2011. év végén gördült le a szalagról az utolsó 159-es is, vagyis négy évig középkategóriás modell híján volt az Alfa, egészen mostanáig! Az olaszok nem is találhattak volna jobb apropót a hangzatos Giulia név feltámasztására, ugyanis ezúttal egy vadonatúj típust fejlesztettek, amellyel 2016-tól a 3-as BMW-t és társait veszik célkeresztbe.
A Giulia elsőként bemutatott csúcsverziója, a QV változat a hátsó spoilerrel, az igencsak komoly diffúzorral és a 2x2-es kipufogóvéggel, valamint az első sárvédő kopoltyúival igazi látványbomba. Az új QV változat pedig egyből 510 lóerővel sokkolja az ellenfeleket, méghozzá a Ferrari boszorkánykonyhájából származó, hengerlekapcsolás funkcióval felvértezett V6-os turbómotorral, ami 3,9 másodperces gyorsulást eredményez.
S hogy miért kell ilyen combos modell? Az Alfa ezzel a modellel tér vissza igazából az amerikai piacra, ott pedig nem lehet a finnyás vásárlókat megnyerni egy jó 2,0 literes dízellel – természetesen Európában lesznek takarékos gázolajos verziók is. Egyébként az új platformra épülő Giulia hátsókerék-hajtással büszkélkedhet, egyes piacokon pedig összkerékhajtással is konfigurálható lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.