BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Íme az új kompakt VW előfutára

Most rendezi a Volkswagen a Future Mobility Days nevű rendezvényét, amelyen az új hajtástechnológiákat tanulmányozzák. Például az 1,5-ös TSI turbómotor fogyasztását 3,5 l/100 km-re tudják leszorítani a 48 V-os hibrid rendszer, az elektromos légsűrítő, a hengerlekapcsolás alkalmazásával – épp csak a jelenlegi költségszinten megfizethetetlenül drága lenne ez a motor. A fejlesztés másik iránya, hogy csak földgázzal, és nem a jelenleg piacon elérhető benzinnel-földgázzal üzemelő belső égésű motort terveznek, ennél nem is annyira a költségek, sokkal inkább a megfelelő infrastruktúra hiánya gátolja a piaci bevezetést – Németországban kevesebb mint 1000 CNG-kút van. A legérdekesebb autó a Volkswagen márka jövőjét tekintve a Gen.E nevű jármű, amelyről azt mondják, hogy a lehető legnagyobb fokú biztonságot érték el, nemcsak az utasok, de az akkumulátor számára is, tehát az új MEB építőkészlet első alkalmazásáról lehet szó. Több mint 400 km-es hatótávolságot ígérnek ennek az elektromos autónak, amelyet normál, gyors- és villámtöltéssel is lehet táplálni, utóbbi terjedésének felgyorsítására mobil töltőrobotokat is fejleszt a VW. Ezek egy parkolóházban maguktól keresik fel a töltést igénylő járművet – a rendszer megvalósítása olcsóbb annál, mint hogyha mindenhol nagy teljesítményű töltőket telepítenének.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.