A digitalizáció miatt a megkérdezett bankok kétharmada tervezi a terjedelmes termék- és szolgáltatásportfólió szűkítését. Ennek az az oka, hogy minél többen használják virtuális bankfiókként az okostelefonjukat, annál fontosabbá válnak a vonzó, teljeskörűen használható online megoldások a vállalati bankolásban is. A mostani kínálatot viszont nagyon drága lenne egészében átültetni a digitális világba – derült ki az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felméréséből. A digitalizáció ellenére a személyes kapcsolattartás változatlanul fontos a vállalati ügyfeleknél. A felmérésben a válaszolók mindössze harmada tulajdonított nagy jelentőséget az úgynevezett robottanácsadásnak, amikor teljes egészében digitális úton folyik a párbeszéd, és 70 százalékuk vélte úgy, hogy a támogatófunkciókra applikációkat kell bevezetni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.