BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kinti programokat is kedvelik az internetezők

Az aktív magyar internetezők 63 százaléka az otthoni kikapcsolódását rendszeresen vegyíti kimozdulós, aktívabb programokkal is: további 30 százaléknál pedig már csak a kimozdulós programok adnak igazi feltöltődést – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatásából. Otthoni programokkal legnagyobb arányban a Z generáció fiataljai töltik a kikapcsolódásra szánt idejüket. Esetükben az anyagi korlátok is befolyásolják a pihenés mikéntjeit. Emellett e korosztály tud a leginkább elmerülni és feltöltődni az otthoni digitális világban.

A Z generációval ellentétben a középkorúak, a vidéki megyeszékhelyeken élők, valamint a kisgyerekkel otthon lévő anyukák sokkal nagyobb arányban szeretnek kimozdulni. Ám míg például a fővárosiak számára a kimozdulás célja inkább egy étterem, a vidéki megyeszékhelyeken élők és a családosok szívesebben töltik a kikapcsolódásra szánt idejüket belföldi utazással, szabadtéri programokkal vagy épp kirándulással. A gyermeket vállaló nők 94 százaléka számára pedig a legfőbb kikapcsolódási forma a belföldi utazás, hisz számukra a megszokott, otthoni környezettől távoli program segíthet leginkább a feltöltődésben. Az internetező magyar lakosság sporthoz fűződő viszonyát jól jelzi, hogy az aktív sportolás összességében csupán a hatodik legnépszerűbb kikapcsolódási mód.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.