A kinti programokat is kedvelik az internetezők
Az aktív magyar internetezők 63 százaléka az otthoni kikapcsolódását rendszeresen vegyíti kimozdulós, aktívabb programokkal is: további 30 százaléknál pedig már csak a kimozdulós programok adnak igazi feltöltődést – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatásából. Otthoni programokkal legnagyobb arányban a Z generáció fiataljai töltik a kikapcsolódásra szánt idejüket. Esetükben az anyagi korlátok is befolyásolják a pihenés mikéntjeit. Emellett e korosztály tud a leginkább elmerülni és feltöltődni az otthoni digitális világban.
A Z generációval ellentétben a középkorúak, a vidéki megyeszékhelyeken élők, valamint a kisgyerekkel otthon lévő anyukák sokkal nagyobb arányban szeretnek kimozdulni. Ám míg például a fővárosiak számára a kimozdulás célja inkább egy étterem, a vidéki megyeszékhelyeken élők és a családosok szívesebben töltik a kikapcsolódásra szánt idejüket belföldi utazással, szabadtéri programokkal vagy épp kirándulással. A gyermeket vállaló nők 94 százaléka számára pedig a legfőbb kikapcsolódási forma a belföldi utazás, hisz számukra a megszokott, otthoni környezettől távoli program segíthet leginkább a feltöltődésben. Az internetező magyar lakosság sporthoz fűződő viszonyát jól jelzi, hogy az aktív sportolás összességében csupán a hatodik legnépszerűbb kikapcsolódási mód.


