Csúcsközelbe ugrott az LVMH árfolyama
A 2017-es pénzügyi év harmadik negyedévében 14 százalékos növekedéssel 10,38 milliárd eurós bevételt ért el az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton luxuscikkeket gyártó vállalat. A tisztított növekedés 12 százalékos volt, az elemzők csak 9 százalékot vártak. Az első kilenc hónapban elért 30,01 milliárd eurós bevétel szintén 14 százalékos bővülésnek felel meg.
Európában 12, Japánban 11, Ázsia többi részében 19, az Egyesült Államokban 7 százalékkal nőttek a cég bevételei. A divatcikkek és bőráruk, valamint a parfümök és kozmetikumok területén 14, az órák és ékszerek kategóriájában 13 százalékos növekedést ért el. Borokból és röviditalokból 8 százalékkal több bevételre tett szert az LVMH. A cég a pénzügyi évek első és harmadik negyedéveiről csak bevételi adatokat közöl, teljes gyorsjelentéseket félévkor és év végén szokott közzétenni.
Az LVMH árfolyamának jót tettek a várakozásokat felülmúló számok, tegnap 238,85 eurón is kötöttek üzletet, ami már nagyon közel van a május elején napközben elért 239,65 eurós rekordhoz. Az LVMH célárátlaga 242,87 euró a Reuters által készített elemzői konszenzus szerint, az ajánlás vétel. A tegnapi felülvizsgálatok döntő többsége a korábbinál magasabb célárat hozott. Idén 30,5 százalékkal drágult az LVMH.


