BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre élesebb a lájkvadászat a szállodák között

Hat és fél ezer új rajongóval vezeti a nyári lájkvadászat eredményét tükröző toplistát egy tiszafüredi szálloda, a Tisza Balneum Hotel, amely nyáron 74 százalékkal növelte rajongótáborát. A Tisza-tavi szálloda toronymagasan megelőzte a 3,2 ezer új Facebook-kedvelést begyűjtő Hotel Visegrádot és a 2,8 ezer új rajongójának is posztoló Gunaras Resort SPA Hotelt, derül ki a Front Page Communications elemzéséből. Eszerint az összesített rajongói toplistát Magyarországon a sümegi Hotel Kapitány Wellness vezeti 123 ezer követővel. A teljes rajongószámot tükröző listán is jókora előnye van az első helyezettnek, a Balaton-felvidéki szálloda mögött ugyanis 74 ezer kedvelővel áll a második helyen a felsőtárkányi Bambara Hotel. A közösségi médiában új követőket szerezni egyre nehezebb, a kreativitás fontos, a nyári lájkvadászat nyertese például egy szelfipadot vetett be, az adatok alapján sikerrel.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.