BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erős függés

A tíz legnépszerűbb marketingeszközből kilenc online, és öt a Facebookhoz köthető, ami erős függést jelez – figyelmezteti a hazai kis- és középvállalatokat a Marketing Commando, amelynek online felmérése a tavalyihoz hasonlóan világháló-centrikus listát eredményezett. Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója szerint nem véletlen az átrendeződés: ahogy a Facebook csökkenti a természetes posztok elérését, úgy szaporodnak a fizetett hirdetések, és ahogyan növeli a Facebook az Instagram szerepét, úgy követik a vállalkozások, és kezdik el használni. Közben minden Google-eszköz rontott a pozícióján. Az offline eszközök, a nyomtatott sajtóban közölhető hirdetések, a tévé- és rádióreklámok a lista végére szorultak, amelyekre – állítja a tanácsadó – érdemes lenne a marketingköltés 10-15 százalékát fordítani.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.