BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fejlesztések egész sora Szikszón

„Nagy megtiszteltetés a Hell Energy Magyarország Kft. számára, hogy rendező állomásként vehet részt az idei Coop Rallyn – mondta el Tóth Eszter Anna, a magyar tulajdonú, Szikszón termelő energiaital-márka PR-igazgatója. A Coop Rally résztvevői 2011-ben már vendégeskedtek a piacvezető energiaital-gyártónál, idén azonban újabb beruházások megtekintése színesíthette a programot: a Hell ugyanis júniustól már saját termelésben biztosítja az italdobozokat szikszói töltőüzeme számára, miután nyáron átadta Magyarország első alumínium italdobozokat gyártó üzemét, a Quality Packet. A 23 milliárd forintos beruházással épült létesítmény egyedülálló stratégiai pozíciót jelent a Hell számára, hiszen nincs másik olyan piaci szereplő a szektorban, amely a saját márkájú üdítőitalokon és töltőüzemen kívül saját italdobozgyárral is rendelkezne – fűzte hozzá Tóth Eszter Anna.

A mintegy 42 ezer négyzetméteres dobozgyárban a Hell Energy aludobozaiból másodpercenként 50 darab hagyja el a gyártószalagot. Mindez a legmodernebb és legmegbízhatóbb technológiák alkalmazásával, maximálisan biztonságos gyártási környezetben történik.

Az italdobozgyár átadása előtt is gyarapodott a piacvezető: a 3-as számú főút mellett a cég 2,5 milliárd forintos beruházásából épült személyautó-, kamion- és buszszerviz, illetve -mosó, valamint az ország legkomplexebb benzinkútja várja a betérőket mindennap, 0–24 óráig. Az idei Coop Rallynak is állomást biztosító töltőállomás a legmagasabb minőséget képviseli, kellemes légkört nyújtva a vásárlóknak.

A termékfejlesztés terén is nagyot lépett idén a Hell. Tavasszal került az üzletek polcaira a cég egyedülálló innovációja, az összesen 11 összetevővel készülő Hell Strong Focus funkcionális energiaital, amellyel főleg főiskolásokat, egyetemistákat, menedzsereket, fokozott szellemi tevékenységet végzőket kívánnak kiszolgálni, akiknek fontos az összpontosítás és a szellemi frissesség – tájékoztatott a PR-igazgató.

A szintén a cégcsoporthoz tartozó, jeges teáiról ismert Xixo márka is újabb piaci szegmenst vett célba. Az egyedi receptúrával piacra dobott új üdítőcsalád tagjait szteviával és fruktózzal édesítik, és nem tartalmaznak tartósítószert, alternatívát nyújtva az egészségtudatos fogyasztóknak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.