BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fesztiválok: a zene már nem elég

Még több vizuális élményre és meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi versenyben – hangzott el egy kerekasztal-beszélgetésen.

Folyamatos megújulás szükséges a hazai fesztiváloknál a programok, a gasztronómia vagy akár az italkínálat terén is – hangzott el a Heineken Hungária által szervezett kerekasztal-beszélgetésen. Lobenwein Norbert, a Sziget, a VOLT és a Balaton Sound fesztiválok főszervezője elmondta: „Annak ellenére, hogy a fesztiválok egyre több embert vonzanak, és népszerűek, tisztában vagyunk azzal, hogy nem kényelmesedhetünk el, évről évre meg kell újulnunk. A mai fesztiválozók teljes élményre vágynak, ezért ma már a fesztiválok korántsem csak a zenéről szólnak. A vizuális élmény például egyre meghatározóbb eleme a szórakoztatásnak.” Hozzátette: a látvány és az élmény sok tízmillió forintos kiadással járhatnak, de a látogatói elégedettség méréséből kiderül, hogy utólag is megtérülő befektetésnek bizonyulnak.

– A fesztiválok szponzorai a szervezők partnerei az innovációban – mondta Mülhauser Ádám, a Heineken Hungária fesztiválszponzorációért felelős vezetője. Hozzátette, az idei fesztiválszezonban most először kínáltak komplex portfóliót a söröspultokban. „Az elmúlt évekkel ellentétben a fesztiválozók jobban igénylik a választékot, így számunkra nem kérdés, hogy nemcsak az alapportfólióval, hanem innovációinkkal is megjelenjünk ezeken az eseményeken” – tette hozzá.

A fesztivál továbbra is hungarikumnak tekinthető: idén nyáron is több ezer rendezvény volt az országban. Az elmúlt évek leginkább szembeötlő változása, hogy a fesztiválokon a fiatalok mellett egyre nagyobb számban van jelen az idősebb korosztály.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.