„A Coop Budapesten alulreprezentált, aminek rajtunk kívül álló okai vannak. Ezért örülünk, hogy megmutathatjuk üzleti partnereinknek az egyik legdinamikusabban fejlődő tagunk, a Co-op Star Zrt. gyönyörű Coop Szuper üzletét, amelyben tényleg élmény a vásárlás” – kezdte beszédét Mersich Mátyás, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja a Coop Rally második állomásán, Jászberényben.
A Co-op Star azért is nagy büszkesége a cégcsoportnak, mert versenyképességében, eredményességében, társadalmi felelősségvállalásban is kiválóan tükrözi a Coop családját, a környezetéért felelősséget érző, a múlt értékeire épülő értékrendet – tette hozzá.
Az 1999-ben alakult Co-op Star Zrt.-nek – a folyamatos integrációnak köszönhetően – már összesen 14 Áfész-tagja van, 95 Coop-, illetve 11 iparcikkboltot üzemeltet. A társaság dinamikusan fejlődött az elmúlt években, s ugyan a vasárnapi zárva tartás kicsit visszavetette, a tilalom 2016 tavaszi feloldása óta ismét emelkedik a forgalom. Az összesen 78 településen, köztük Budapesten működő üzletek tavaly – a csoportszintű termeléspolitika eszközeinek alkalmazásával – lényegesen javítani tudták gazdálkodásukat, és a cégcsoport árbevétele 2016-ban elérte a 22,5 milliárd forintot.
„A Co-op Star Zrt. 2016-ban tovább növelte gazdasági teljesítményét, növekvő kiskereskedelmi forgalmazás mellett javuló eredményességgel zárta az évet. A társaság így saját forrásból finanszírozhatta egyebek mellett a jászberényi áruház felújítását” – ismertette dr. Rédei István, a Co-op Star Zrt. elnök-vezérigazgatója. Az idei évre további fogyasztásbővülést, illetve az akció-, márkatermék- és törzsvásárlói politika vásárlásösztönző hatásának megtartását tűzték ki célul. A Co-op Star nemcsak vásárlóira, hanem a dolgozóira is gondol. A minimálbér és garantált bérminimum kötelező emelése mellett a munkatársak számára ösztönző kiegészítő bérrendszert is bevezettünk, így 950 dolgozó számára biztos megélhetést nyújtunk – tette hozzá az elnök-vezérigazgató. A cég jövőbeni terveiről kiderült, hogy folyamatos boltfelújításokkal igyekeznek a saját hálózatukban modernizálni minél több üzletet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.