Idén január és augusztus között 1,82 milliárd forintos árbevételt ért el Magyarországon a román és a bolgár piacon is jelen lévő Fashion Days divatáru-webáruház, ami 44 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest – közölte lapunkkal a társaság. Az esztendő első nyolc hónapjában a komplett cégcsoport 41,5 millió eurós bevételt termelt, a bővülés eddigi üteme alapján decemberig elérheti a tavalyi 50,1 milliós forgalom másfélszeresét. Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója ismertette: a három országban több mint 700 ezer vásárlójuk volt az elmúlt években, csak idén január és augusztus között 2,18 millió terméket értékesítettek.
Érdekes megfigyelés, hogy egyre több megrendelés érkezik az éjjeli órákban, a magyar éjszakai vevők például hajnali öt és hat óra között a legaktívabbak. Ilyenkor a vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezik hazánkban, 10 százalékát pedig tabletről, ezzel mindkét csatornán a magyarok a legbuzgóbbak. Az éjszakai vásárlások többsége nőknek köszönhető, átlagértékük 21 ezer forint, a legdrágább értékesített árucikk egy 154 ezres ruha volt.
Az elkövetkező időszakban a Fashion Days a vásárlói élmény növelésére koncentrál: október elején bevezette a pickup pontokon és postákon történő csomagátvételt, valamint a „csomag ellenőrzése kézhezvételkor” funkciót. Emellett a hónap végéig ingyenes szállítást biztosít a webshop minden megrendelésre, de az ősz legnagyobb dobása alighanem a november végi fekete pénteki leárazás lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.