BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megújult a Vodafone

A Vodafone csütörtökön sajtótájékoztatón mutatta be új márkastratégiáját: változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is. Közlésük szerint a több tucat országot érintő márkastratégia azon az alapelvükön nyugszik, amely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet töltenek majd be a társadalom formálásában és az életminőség javításában – ezt nemzetközi felmérésekkel is igyekeztek alátámasztani. Ezek szerint minden korosztályt figyelembe véve az az egyöntetű vélekedés, hogy a következő húsz évre a technológia és az innováció lehet a legpozitívabb hatással. A legoptimistábbak a 18–24 évesek: a megkérdezettek 62 százaléka gondolja úgy, hogy jobbak lesznek az életkörülményei húsz év múlva, abban pedig minden korcsoport egyetért, hogy saját és gyermekei életminősége is javulni fog.

A kutatás Magyarországra vonatkozó része szerint a magyarok 51 százaléka gondolja úgy, hogy javulni fog az életminősége – ez szerintük némileg rácáfol arra az általános vélekedésre, amely szerint a magyar pesszimista nemzet. A magyar válaszadók 24 százalékának van borúsabb jövőképe. A legpesszimistább nemzet a dél-afrikai, ahol a megkérdezettek majdnem fele úgy véli, hogy rosszabb lesz az életminősége.

A cég új vizuális identitásában nagyobb hangsúlyt kap a Vodafone ikonikus idézőjeles logója, ez lesz a cég minden marketinganyagának központi része. Az újrapozicionálás központi témája a jövővel kapcsolatos optimizmus, amelyet az új szlogen is kiemel: „The future is exciting. Ready?” Azaz: „A jövő izgalmas. Készen állsz?” A cég tájékoztatása szerint csak az első mondatot fordítják le az adott ország nyelvére, a „Ready?” megmarad angolul.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.