Hiába esett vissza a PepsiCo észak-amerikai forgalma, ez nem érintette az üdítőipari óriás nyereségét: az egy részvényre eső korrigált eredmény (EPS) a várt 1,43 dollár helyett 1,48 dollár lett. A bevétel 16,31 milliárd dollár volt a harmadik negyedévben, 70 millióval kevesebb a Thomson Reuters elemzői konszenzusánál. Az üzemi eredmény 6 százalékos bővüléssel 2,99 milliárd dollárra emelkedett. Bár az észak-amerikai forgalom 5,52-ról 5,33 milliárd dollárra csökkenését leszámítva minden az Indra Nooyi elnök-vezérigazgató által felvázolt terv szerint alakult, a piac mégis 2 százalékos eséssel büntette a PepsiCót a nyitás előtti kereskedésben. Ebben szerepe volt annak, hogy az üzleti évre vonatkozó bevételnövekedési várakozásokat a korábbi 3-ról 2,3 százalékra mérsékelték, a profitsoron azonban nem változtattak.
Hazai pályán az utóbbi két évben rendkívül erős harmadik negyedévet futott a Pepsi, ezért Indra Nooyi szerint csak egyszeri kisiklás lehet a mostani szerényebb teljesítmény, amelynek okát a marketingstratégia és a Pepsi termékek bolti elhelyezésének megváltoztatása mellett a Gatorade sportitalcsalád szerényebb eladásaival magyaráztak. A hirdetéseket az áruházakból „kivitték” a digitális médiába, a fogyasztónak viszont a fizikai boltba betérve keresgélnie kellett a neten reklámozott terméket, s ha az nem volt szem előtt, akkor mást emelt le a polcról. A Pepsi üdítőknél mért visszaesést tompította a snacküzletág vártnál erősebb forgalma: a Frito-Lay termékcsalád 3, míg a Quaker Foodsé 1 százalékkal bővült a harmadik negyedévben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.