BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sajttal megy a jó hírünk

„Nagy várakozásokkal tekintettünk a Coop Rally elé, hiszen ez a rendezvény nemcsak a nagynevű élelmiszerlánccal fennálló kapcsolatunkat erősíti, hanem a fogyasztók figyelmét is felhívhatja termékeinkre” – mondta a Világgazdaságnak Riad Naboulsi, a Kőröstej Csoport tulajdonosa a Coop Rally ötödik állomásán, a cég hajdúböszörményi üzemében. A Kőröstej termékpalettáján 160-féle sajt szerepel, évente több mint 140 millió liter kiváló minőségű, kizárólag magyar tejgazdaságokból származó tejet dolgoz fel barcsi, hajdúböszörményi és kőröstetétleni üzemeiben, a Baranya megyei Kacsótán havi 700 tonna ömlesztett sajtot is gyárt, központi irodája pedig Budapesten található.

A cég komoly hangsúlyt fektet a folyamatos fejlesztésekre, ezt támasztja alá az a krémsajt vagy labnehtermék, amelynek készítése során a sajtgyártás melléktermékét, a savófehérjét hasznosítják. Az exportpiacokon már három éve, itthon pedig tavaly bevezetett joghurtsajttermékek készülnek ezzel a technológiával. „Ma már büszkén mondhatjuk, hogy a Kőröstej a világ minden kontinensére szállít sajtot, akár saját márkás termékként, akár valamelyik Kőröstej brand alatt” – jelentette ki a cégtulajdonos.

A gazdasági társaság tulajdonosa, Riad Naboulsi a rendszerváltást megelőzően orvosként végzett a Debreceni Orvostudományi Egyetemen. Néhány év sebészi munka után váltott a külkereskedelemre, majd sajtgyártással kezdett foglalkozni. Küldetésének tekinti a magyar élelmiszerek külföldi piacokra juttatását és a magyar gyártási minőség megismertetését külföldön.

„Számunkra kiemelkedően fontos, hogy a Kőröstej Csoport stabilan kiváló minőségű termékeket szállít” – hangsúlyozta Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója. Mint mondta, partnerük versenyképességének alapja a folyamatos innováció, a célpiac igényeit ismerő, a trendek elé menő technológiai és termékfejlesztés, valamint munkatársaik motiváltsága. Azt pedig külön elismerésre méltónak nevezte, hogy nemcsak a kiváló minőséggel viszik az ország hírét, hanem a termékek magyar tájakról, helységekről elnevezett márkanevével is. A társaság a Cooppal 2007 óta áll kapcsolatban, 70 brand és 7 saját márkás termék szerepel az üzletlánc választékában. Az együttműködés eredményesnek mondható, hiszen egy év alatt egyharmadával növekedett a két fél közti forgalom.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.