A hagyományos limuzinok kora leáldozóban van, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a Lexusnál az NX szabadidő-autó sokkal kelendőbb, mint limuzin megfelelője, az IS. A harmadik nemzedékét taposó modell a maroknyi középkategóriás sportlimuzin közé tartozik, ennek megfelelően nem a helykínálattal veszi le a sofőrt és utasát a lábáról. Sokkal inkább a műértő ember autója, aki nagyra tartja a korábbinál is bevállalósabb frontrészt – újak például a full LED-es lámpák – és a finom technikát. Merthogy az IS a modellváltás óta átdolgozott vezérlésű váltóval jön, így nem olyan zavaró a motor felbőgése, és a gázadásra is azonnal reagál. Ettől függetlenül nem lesz sportos a hibrid, a 223 lóerős rendszer-teljesítményű újdonság takarékosságával és csendességével hívja fel magára a figyelmet – autópályán is igazi süketszoba az IS. A csúcsváltozat (Luxury) esetében külön említést érdemelnek a fabetétek, a manufakturális módszerrel készülő díszítőelemekhez elég hozzáérni, és rögtön kézzel foghatóvá válik a minőség. Az utastér újdonsága a korábbinál nagyobb, 10,3 colos átlójú képernyő, amely osztott, így egyszerre tudja mutatni például a navigációs és a hajtásábrát. Ezzel a kijelzővel és a joystickes központi vezérlővel erősen disszonáns a pedálos rögzítőfék, mindenesetre sajátos hangulattal rendelkezik az autó. Aki hajlandó áldozni a sportosság oltárán, annak a 200t verzió ajánlható. A szintén hátsókerék-hajtású, 245 lóerős modell az alapáron kínált nyolcsebességes automatikus váltóval 10,95 millió forintot kóstál. A hibrid 11,1 millió forintos listaára sem rossz, a 9,95 millió forintos promóciós ár azonban a prémiumkategória egyik legjobb vételévé teszi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.