BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Valódi nagy múltú hazai – a Pöttyös az igazi

A FrieslandCampina Hungária Zrt. a holland Royal FrieslandCampina magyarországi leányvállalata, melynek gyökerei egészen 1871-ig nyúlnak vissza. Az anyacég évente 10 milliárd kilogramm tejet vesz át és dolgoz fel. Termékeivel a világ több mint száz országában van jelen.

„A magyarországi piacon a vállalat az erős és nagy múltú hazai márkáink révén – mint az ikonikus Pöttyös vagy a népszerű Milli – évtizedek óta meghatározó szereplője a magyar élelmiszeriparnak”

– fejtette ki a Coop Rally nyolcadik állomásán, Mátészalkán Szautner Péter, a társaság vezérigazgatója. Elmondása szerint összesen mintegy 120-féle élelmiszerterméket gyártanak és forgalmaznak, amelyek 80 százaléka belföldön készül, hazai beszállítók minőségi alapanyagaiból. Mátészalkán készül a Pöttyös Túró Rudi, amelyből évente 200 millió darab kerül ki a boltok polcaira, és szintén itt készülnek a népszerű Milli termékek.

A FrieslandCampina Hungária közel 50 hazai tejtermelő gazdasággal áll hosszú távú szerződéses kapcsolatban, a tőlük naponta átvett friss tejet a mátészalkai üzemben azonnal feldolgozzák. Ezzel együtt a vállalat közel 450 hazai beszállító partnerrel áll kapcsolatban, így meghatározó szereplője az ágazatnak. „Tejipari vállalatként felelősek vagyunk azért, hogy fogyasztóink asztalára mindig magas minőségű és korszerű termékek kerüljenek, amelyek hozzájárulnak az egészséges táplálkozáshoz” – fűzte hozzá a vezérigazgató. „A Coop üzletlánc az országos disztribúcióban stratégiai partnerünk, több évtizedes üzleti együttműködés köt össze bennünket. Közös értékeket vallunk, és nem csak a közvetlen üzleti együttműködésben gondolkodunk hasonlóan, hiszen például a Coop a Pöttyöshöz hasonlóan szintén támogatója a Magyar Olimpiai Bizottságnak” – hangsúlyozta.

A Coop Rally pedig azt is bizonyítja, hogy mindkét vállalat életében kulcsfontosságú a magyar élelmiszeripar fenntartható fejlesztése, a beszállítóktól kezdve a minőségi termékek előállításán át a fogyasztókhoz történő eljutásig.

„A FrieslandCampina Hungária a Coop Rallyn immár harmadik alkalommal vállalta a házigazda szerepét. Jó ide visszajönni és látni stratégiai partnerünk fejlődését, amellyel egyébként országos, régiós és vevőközponti szinten egyaránt kimagasló a kapcsolatunk” – mondta Fekete Tibor, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.