A Boeing megemelte teljes évre szóló nyereség-előrejelzését, annak ellenére, hogy még egy 329 millió dolláros kiadással is szembesülnie kell a KC–46-os légi utántöltő tanker problémái miatt. Az eddigi 9,8-10,0 dollár helyett már 9,9-10,1 dolláros tisztított profitot vár a menedzsment.
A világ legnagyobb repülőgépgyártójánál az üzemi haszonkulcs 9,2-ről 9,8 százalékra növekedett a harmadik negyedévben az egy évvel ezelőttihez képest – derült ki a vállalat gyorsjelentéséből. A bevételek 2 százalékkal 24,31 milliárd dollárra növekedtek, az üzemi eredmény 18 százalékkal 2,7 milliárd dollárra emelkedett. Az egy részvényre jutó tisztított nyereség (EPS) 23 százalékkal 2,72 dollárra csökkent, de még ezzel együtt is 2,6 százalékkal jobb az elemzői várakozásnál.
Friss megrendelésekből sincs hiány: a China Southern Airlines pár napja írt alá szerződést a Boeinggal 38 utasszállító gép vásárlásáról 5,7 milliárd dollár értékben, a Singapore Airlines pedig 39 repülőgépre szerződött 13,8 milliárd dolláros listaáron. Tegnap nem sokkal nyitás után 0,7 százalékkal 264,1 dollárra esett a Boeing kurzusa. A cég papírjainak árfolyama idén 71 százalékkal emelkedett. A Boeing átlagos célára a Reuters adatbázisa szerint 278 dollár, ami 5,1 százalékkal haladja meg a keddi záróárat, az ajánlás: vétel. A legmagasabb célár 350, a legalacsonyabb 187 dollár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.