A jövedelem növekedésével egyre kevésbé jelent boldogságot a vásárlás, s fontosabbá válnak más örömforrások, viszont jellemzőbb a fölösleges termékek beszerzése, és nő a lejárt szavatosság miatt kidobott élelmiszerek mennyisége – állapította meg egy reprezentatív kutatás adataira támaszkodva az Antall József Tudásközpont. A vásárlási motivációt vizsgálva kiderült: az Y és a Z generáció, illetve a 2000 után születettek
a legkönnyebben befolyásolhatók, hajlamosak az átgondolatlan vásárlásokra. Az alacsonyabb keresetűeket és a vidékieket az új termékek beszerzése boldogsággal tölti el, előbbiek vásárlási döntéseit a megfelelési vágy is motiválja. Az idősebbeknek kevésbé öröm a vásárlás, ők használati cikkeket, a fiatalabbak ruházati termékeket és élelmiszereket vesznek szívesen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.