Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a karácsony közeledtével egyértelműen versenyelőnyt jelentő webshopfunkció – derül ki a K&H nagyvállalati felméréséből. A kutatás szerint csak minden nyolcadik céges honlapon érhető el a webshopfunkció is, további 8 százalékuknál pedig a rendelés is nyomon követhető. A vállalatok több mint fele rendelkezik Facebook-oldallal, és minden ötödik a LinkedInen is ápolja kapcsolatait.
A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van YouTube-csatornája, blogot pedig mindössze a cégek 4 százaléka ír. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.