El kell érni, hogy 2021-re a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) elektronikusan készítse el a magánszemélyek és a vállalkozások adózással kapcsolatos bevallásának döntő hányadát – mondta Tállai András, a Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára tegnap. Budapesten egyszerre hét kormányablakban kezdte meg a munkát tegnap a NAV ügyfélszolgálata, amely jelentősen bővül a jövőben, 180 helyen várja majd az adófizetőket, köztük országosan a 91 kormányablakban működő NAV-kirendeltségben. Magyarországon az egyik legnagyobb ügyfélforgalmat az adóhivatal bonyolítja le, tavaly mintegy 2,6 millió ügyfélnek személyesen, csaknem 820 ezernek telefonon nyújtott segítséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.