A Magyar Telekom 4G hálózata a világ 160 operátora közül az ötödik legjobb, a távközlési eszközök lehető legszélesebb palettájáról válogathatnak az ügyfelek, adottak az ügyfélbarát csomagok és az ügyfelek virtuális szórakozási lehetőségei, például a tévézés is – mondta Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója a Magyar Telekom „Most” kampánya kapcsán. Aki nem a digitalizációban gondolkodik, az ma már nehezen találja meg a számítását. A vállalati értéklánc 80 százaléka 2020-ra várhatóan digitális lesz, illetve 20 milliárd összekapcsolt okoseszköz lehet világszerte, 2025-re pedig a munkaerő 70 százalékát a digitális generáció adja majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.