BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hosszabbított a Mastercard

A Mastercard további három évig a Bajnokok Ligája (BL) kiemelt támogatója marad, miután meghosszabbította szponzori szerződését az Európai Labdarúgó-szövetséggel (UEFA). A legrangosabb klubfutball-versenysorozat és a fizetéstechnológiai vállalat közötti együttműködés 1994-ben kezdődött, és a BL mellett tartalmazza az UEFA Szuperkupa támogatására vonatkozó jogot is 2018–2020 között.

„Egy ilyen világmárka támogatása rengeteg előnyt és lehetőséget jelent az UEFA számára. A digitalizáció szerepe világszerte egyre fontosabb a közönséggel való kapcsolat elmélyítésében, így várakozással tekintünk a Mastercarddal mint piacvezető technológiai vállalattal a további együttműködésre” – mondta a megállapodásról Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events S.A., az UEFA leányvállalatának marketingigazgatója. „Ezek a kulcsfontosságú sportesemények közelebb hozzák szenvedélyükhöz a szurkolókat, továbbá remek lehetőséget kínálnak arra is, hogy partnereink számára innovatív üzletépítési lehetőségeket alakítsunk ki” – tette hozzá Javier Perez, a Mastercard Europe elnöke. Ez volt a negyedik szponzorációs szerződéshosszabbítás, amelyet az UEFA Bajnokok Ligája 2018–2021-es ciklusára kötöttek. Az UEFA klubversenyének szponzorációs jogait az

UEFA megbízásából a TEAM Marketing A.G. értékesíti világszerte.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.