A Mastercard további három évig a Bajnokok Ligája (BL) kiemelt támogatója marad, miután meghosszabbította szponzori szerződését az Európai Labdarúgó-szövetséggel (UEFA). A legrangosabb klubfutball-versenysorozat és a fizetéstechnológiai vállalat közötti együttműködés 1994-ben kezdődött, és a BL mellett tartalmazza az UEFA Szuperkupa támogatására vonatkozó jogot is 2018–2020 között.
„Egy ilyen világmárka támogatása rengeteg előnyt és lehetőséget jelent az UEFA számára. A digitalizáció szerepe világszerte egyre fontosabb a közönséggel való kapcsolat elmélyítésében, így várakozással tekintünk a Mastercarddal mint piacvezető technológiai vállalattal a további együttműködésre” – mondta a megállapodásról Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events S.A., az UEFA leányvállalatának marketingigazgatója. „Ezek a kulcsfontosságú sportesemények közelebb hozzák szenvedélyükhöz a szurkolókat, továbbá remek lehetőséget kínálnak arra is, hogy partnereink számára innovatív üzletépítési lehetőségeket alakítsunk ki” – tette hozzá Javier Perez, a Mastercard Europe elnöke. Ez volt a negyedik szponzorációs szerződéshosszabbítás, amelyet az UEFA Bajnokok Ligája 2018–2021-es ciklusára kötöttek. Az UEFA klubversenyének szponzorációs jogait az
UEFA megbízásából a TEAM Marketing A.G. értékesíti világszerte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.