Nevet és arculatot váltott az Arena Plaza
Magyarország egyik legkedveltebb bevásárlóközpontja, az Arena Plaza új nevet kap, és arculatában is megújul. Arena Mallként folytatja tevékenységét, az új név és arculat a vezetőség szerint a folyamatos fejlődést testesíti meg.
„Több mint tíz éve vagyunk jelen a hazai piacon, egyedülálló adottságaink és folyamatos, a vásárlók igényeihez igazodó újításaink teszik az Arenát az ország legnépszerűbb bevásárlóközpontjává. Az Arena piaci pozícióját a bevásárlóközpont új tulajdonosa, a NEPI Rockcastle több lépcsőben, folyamatos innovációkkal kívánja tovább erősíteni. Az Arena Mall elnevezés és a megújult arculat a változást jelképezi, új fejezetet nyitunk a bevásárlóközpont életében” – mondta el Müller Tamás, az Arena Mall igazgatója.
A bevásárlóközpont 2007-ben nyílt meg, heti átlagos 250 ezer fős látogatószámával Magyarország piacvezető bevásárlóközpontja. Mint ismert, tavaly szeptemberben 275 millió euróért, azaz mintegy 85 milliárd forintért a dél-afrikai NEPI Rockcastle vette meg az Arena Plazát egy magánszemélyek tulajdonában álló társaságtól.


