Magyarország egyik legkedveltebb bevásárlóközpontja, az Arena Plaza új nevet kap, és arculatában is megújul. Arena Mallként folytatja tevékenységét, az új név és arculat a vezetőség szerint a folyamatos fejlődést testesíti meg.
„Több mint tíz éve vagyunk jelen a hazai piacon, egyedülálló adottságaink és folyamatos, a vásárlók igényeihez igazodó újításaink teszik az Arenát az ország legnépszerűbb bevásárlóközpontjává. Az Arena piaci pozícióját a bevásárlóközpont új tulajdonosa, a NEPI Rockcastle több lépcsőben, folyamatos innovációkkal kívánja tovább erősíteni. Az Arena Mall elnevezés és a megújult arculat a változást jelképezi, új fejezetet nyitunk a bevásárlóközpont életében” – mondta el Müller Tamás, az Arena Mall igazgatója.
A bevásárlóközpont 2007-ben nyílt meg, heti átlagos 250 ezer fős látogatószámával Magyarország piacvezető bevásárlóközpontja. Mint ismert, tavaly szeptemberben 275 millió euróért, azaz mintegy 85 milliárd forintért a dél-afrikai NEPI Rockcastle vette meg az Arena Plazát egy magánszemélyek tulajdonában álló társaságtól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.