Segítséget kapnak a kkv-k
A hazai kis- és középvállalkozások 60 százaléka egy weboldallal és néhány számítógéppel rendelkezik – derült ki az Európai Bizottság által készített körkép adataiból. Számítástechnikai ismeretei a cégvezetők 64 százalékának vannak, és a vállalkozások 44 százaléka használja a közösségi média platformjait is marketingkommunikációs eszközként. Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert csak
a kkv-k harmada használ, és alig 17 százalékuk értékesít online. Európai szinten nagy kihívás a vállalkozásoknak a digitális átalakulás, ez különösen igaz a kisebb, 250 főnél kevesebb alkalmazottat foglalkoztató cégekre. Ezeket a vállalkozásokat szeretné támogatni a Vodafone úgy, hogy online kérdőív segítségével a cégek felmérhetik saját digitális fejlettségüket. A részletes eredmények alapján kimutatást kapnak saját működésükről és az iparágukban elfoglalt pozíciójukról. A digitális átállás egyik legfontosabb követelménye ugyanis a korszerű módszerek és naprakész információk megismerése.


