A hazai kis- és középvállalkozások 60 százaléka egy weboldallal és néhány számítógéppel rendelkezik – derült ki az Európai Bizottság által készített körkép adataiból. Számítástechnikai ismeretei a cégvezetők 64 százalékának vannak, és a vállalkozások 44 százaléka használja a közösségi média platformjait is marketingkommunikációs eszközként. Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert csak
a kkv-k harmada használ, és alig 17 százalékuk értékesít online. Európai szinten nagy kihívás a vállalkozásoknak a digitális átalakulás, ez különösen igaz a kisebb, 250 főnél kevesebb alkalmazottat foglalkoztató cégekre. Ezeket a vállalkozásokat szeretné támogatni a Vodafone úgy, hogy online kérdőív segítségével a cégek felmérhetik saját digitális fejlettségüket. A részletes eredmények alapján kimutatást kapnak saját működésükről és az iparágukban elfoglalt pozíciójukról. A digitális átállás egyik legfontosabb követelménye ugyanis a korszerű módszerek és naprakész információk megismerése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.