A nagyobb vese ellenére élőben arányos az X5-ös megjelenése. Hosszban még mindig alulról súrolja az öt métert a karosszéria, szélességben már túllépi a két métert, amit szűk helyre parkolásnál érdemes észben tartani. Nem véletlen, hogy a BMW kifejlesztette a távirányítós kiparkolást.
A korábbinál jobb felbontással, élesebb képpel szolgálnak a műszerfal monitorai, ám kihagytak egy ziccert azzal, hogy a kormány mögöttinél érdemben nem lehet változtatni a megjelenést, például nagyban kirakni a térképet. Nem lehet belekötni a választott anyagokba és a minőségérzetbe, de a feláras kristály váltókarnak és az iDrive-kezelőszervnek az egyszeri meglepetésen túl nincs érdemi hatása. Annál inkább meglepő, hogy szűk a második sor térkínálata, egy ekkora autótól az átlagnál nagyobb helykínálatot várnánk el, ráadásul az első támla hátfala kemény műanyag. Így akinek térdben szűk a hely, annak már a rövid utazások is fájdalmasak lehetnek.
A négykerék-légrugózás a legjobb dolog, ami ezzel az autóval történhetett, hiszen mostantól kezdve nyugodtan használhatjuk lágyan ringatózó óriásként az X5-öst, ami az úthibákat csak távoli dobolásként juttatja el az utasokhoz.
Ezzel párhuzamosan a sportos vezetők is megtalálják a számításukat, hiszen gombnyomásra bekeményít a rendszer. Lendületes tempóban az összkerékkormányzást meg kell szokni. Kanyarvétel közben egy-egy úthiba miatt ráterhel az autó az ívkülső kerékre, a nem egyenesen álló gumi miatt pedig nemcsak berugózik, de egy kicsit oldalirányban is megrándul a karosszéria. Ez nem veszélyes, de elsőre meglepő. A 400 lóerős dízelmotor a tőle elvárható fölényességgel mozgatja az X5-öst, ehhez képest a 10,5 literes 100 kilométerenkénti tesztfogyasztása nem vészes. Az autó hangja mérges doromboláshoz hasonlít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.