A Nestlé értékesítése a múlt évben mintegy 9 százalékkal, 93,6 milliárd dollárra (84,3 milliárd svájci frank) esett. A svájci élelmiszercég emellett 13,65 milliárd dolláros nettó nyereségre tett szert 2020 egészében, míg egy évvel korábban ezen a soron valamivel 14 milliárd feletti nettó profitot értek el. Az élelmiszeripari vállalat termékei közül a járványhelyzet kezdetén keresettek voltak a tartós cikkek, például a levesporok és az instant kávé. Jól teljesítettek az állateledelek és az egészségtudatosak által fogyasztott termékek is. A vállalat részben azért válik meg palackozott vizet előállító üzletágától az Egyesült Államokban és Kanadában, hogy az újabb termékkörökre fókuszálhasson. A cég papírjai tegnap kora délután stagnáltak a zürichi börzén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.