Két számjegyű növekedést vár online csatornáján a SPAR
Két számjegyű növekedésre számít idén a tavalyi három számjegyű után a SPAR webshopja, miközben újabb településekkel bővültek a szolgáltatásba bevont területek. Az áruházlánc 2019-ben egymilliárd forintos fejlesztésből indította el az online áruházat, amely már kétmillió lakos számára biztosít kényelmes vásárlási lehetőséget. A keresletnövekedés miatt a vállalat bővítette a webshop munkatársainak létszámát és a kiszállítási idősávokat is, valamint több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást. A házhoz szállítást Budapesten és csaknem ötven környező településen vehetik igénybe a vásárlók. A webshop okostelefonon, tableten és asztali számítógépen egyaránt elérhető, az áru kiszállításáról 56 sofőr és 29 kisteherautó gondoskodik.