Outdoor Navigátor and Planner néven a közterületi reklámfelületekkel foglalkozó médiaügynökségeknek és -tulajdonosoknak kínál új szolgáltatást a Szonda. Rabóczky Anett, az intézet munkatársa elmondta, hogy a cég médiatervező és -elemző szoftvercsaládjának legújabb tagja a közterületi reklámkampányok célcsoportok alapján történő megszervezésénél nyújthat segítséget régiós vagy városi szintig lebontva.
A szoftvert a Szonda egy 16 ezer fős általános és közlekedési szokásokat vizsgáló felmérés eredményeire támaszkodva készítette. A program lehetővé teszi annak meghatározását, hogy egyes célcsoportok eléréséhez hol és milyen közterületi reklámfelületen érdemes hirdetni.
Hasonló jellegű szolgáltatást Rabóczky Anett szerint eddig csak a sajtótermékek és az elektronikus médiumok piacán vehettek igénybe a reklámkampányok szervezői. A szakember elmondta: a reklám-, illetve médiaügynökségek tapasztalatai és észrevételei alapján folyamatos a program továbbfejlesztése. Ennek első lépcsője egy kerületi adatbázis létrehozása volt, amely az egyes fővárosi kerületekre szabott közterületi reklámkampányok megtervezését segítheti. A Szonda Ipsos eddig 23 ügynökséghez telepítette ki a programot, de a termék népszerűsítése céljából az év végéig nem kér ellenszolgáltatást a szoftver használatáért.
Közterületi reklámok szoftveres segítséggel Közterületi reklámkampányok szervezőinek kínálja új szolgáltatását a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet. Az Outdoor Navigátor and Planner nevű szoftver a médiaügynökségeknek nyújt segítséget annak eldöntésében, hogy helyileg hol érdemes hirdetniük. A program továbbfejlesztett változata az egyes fővárosi kerületekre szabott reklámkampányok indítását is lehetővé teszi. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.