BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alább adják a neves cégek

Felhígulás figyelhető meg a farmeröltözékek orosz piacán: az eddig csak saját árujukat forgalmazó neves cégek üzleteiben olcsóbb termékek, néha utánzatok is megjelennek -- tudósított az Izvesztyija.

A Versace, Trussardi, Calvin Klein termékek 200-300 dollárba kerülnek, a fiataloknak szánt Lee, Wrangler, Sasch, Levi''s márkák 50--150 dollárba, a még szintén jónak számító Mustang, Motor, Colin''s és Big Star öltözékek 20--60 dollárba.
Érdekesség, hogy a gyerekfarmerek piacán most orosz cég vezet, a rosztovi Gloria Jeans, aminek az a magyarázata, hogy a korábban török árut behozó "batyuzók" a rubelválság után ráfanyalodtak az orosz termékre. Lényegében ez is az egyetlen számottevő (legális) orosz termelő, mert a másik orosz farmercég, a Judashkin márkát gyártó Valentyina Judaskina vállalkozó csak 0,5 százalék részt mondhat magáénak a moszkvai piacon.
Szintén új jelenség a "baráti országok" farmerjeinek megjelenése Oroszországban. Az öt éve működő türkmén üzem, a "Türkmenbasi Jeans Komplekszi" márka gyártója sikeresen exportál Oroszországon kívül Iránba, az Egyesült Államokba, Franciaországba, Nagy-Britanniába is. Már egy hongkongi cég is betelepedett Oroszországba, a Juni Fit Ltd. októberben nyitotta meg habarovszki konfekcióüzemét, jó minőségű Levi''s és Wrangler típusú farmereket gyárt, de csak amerikai exportra.
A nyugati márkák Oroszországban készülő utánzatai sokszor olyan jó minőségűek, hogy csak az Indokínában vásárolt olcsó cérna és címke alapján lehet őket megkülönböztetni az eredetiektől.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.