A Versace, Trussardi, Calvin Klein termékek 200-300 dollárba kerülnek, a fiataloknak szánt Lee, Wrangler, Sasch, Levi''s márkák 50--150 dollárba, a még szintén jónak számító Mustang, Motor, Colin''s és Big Star öltözékek 20--60 dollárba.
Érdekesség, hogy a gyerekfarmerek piacán most orosz cég vezet, a rosztovi Gloria Jeans, aminek az a magyarázata, hogy a korábban török árut behozó "batyuzók" a rubelválság után ráfanyalodtak az orosz termékre. Lényegében ez is az egyetlen számottevő (legális) orosz termelő, mert a másik orosz farmercég, a Judashkin márkát gyártó Valentyina Judaskina vállalkozó csak 0,5 százalék részt mondhat magáénak a moszkvai piacon.
Szintén új jelenség a "baráti országok" farmerjeinek megjelenése Oroszországban. Az öt éve működő türkmén üzem, a "Türkmenbasi Jeans Komplekszi" márka gyártója sikeresen exportál Oroszországon kívül Iránba, az Egyesült Államokba, Franciaországba, Nagy-Britanniába is. Már egy hongkongi cég is betelepedett Oroszországba, a Juni Fit Ltd. októberben nyitotta meg habarovszki konfekcióüzemét, jó minőségű Levi''s és Wrangler típusú farmereket gyárt, de csak amerikai exportra.
A nyugati márkák Oroszországban készülő utánzatai sokszor olyan jó minőségűek, hogy csak az Indokínában vásárolt olcsó cérna és címke alapján lehet őket megkülönböztetni az eredetiektől.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.