A Volvo délkelet-európai regionális irodája 1999 januárjában kezdte meg működését Budapesten. Feladata a Volvo személygépkocsik forgalmazása és vevőszolgálati tevékenységének ellátása a régióban, ahol Szlovéniában 6, Horvátországban 5, Bosznia-Hercegovinában 4, Macedóniában 1 és Szlovákiában 4 kereskedő munkáját irányítja.
A regionális képviselet most egyesült a Volvo magyarországi szervezetével. A cég új neve Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft., ügyvezető igazgatója Balassa János, aki 1991-től irányítja a magyar márkaképviseletet.
A Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft. horvátországi képviselete, mely a horvát, macedón és bosznia-hercegovinai piacért felelős, már megkezdte működését, míg a szlovén képviseleti iroda a közeljövőben nyílik meg.
Balassa János elmondta, hogy a fenti országokban az idei forgalom értéke 3 milliárd forintra tehető, s ez mintegy 450 gépkocsi értékesítését jelenti. A jövő évi terv 600-at meghaladó eladási szintről szól. Magyarországon a Volvo körülbelül ezer személykocsit értékesít az idén, ami 7 milliárd forintos árbevételt jelent.
A 7 kereskedő 10 értékesítési pontjával rendelkező Volvo Autó Hungária új értékesítési és vevőszolgálati rendszert vezet be Magyarországon: a személygépkocsikat közvetlenül, új vevőszolgálati megoldásokkal értékesíti Budapest és Pest megye területén. A közvetlen eladás közel egy időben indult Magyarországon, Lengyel- és Csehországban. A Volvo göteborgi vezetése e három országot találta ideális terepnek a közvetlen értékesítés és a hozzá kapcsolódó új értékesítési módszerek bevezetésére.
A közvetlen értékesítés nagyobb haszonnal jár, de a befektetés is nagyobb -- mondta Balassa János, hiszen nagyobb bemutatóflottát kell tartani, s a tesztautókat a cég alkalmazottai viszik ki az ügyfelekhez kipróbálásra. Az új rendszer eredményeként már két értékesítési pont lesz Budapesten.
A Volvo Autó Hungária 2001 első negyedében megnyitja bemutatótermét a West End Irodaházban. A 200 millió forintos beruházás eredményeként létrejövő 360 négyzetméter alapterületű bemutatóteremhez nem csatlakozik szerviz: a vásárlók a Duna Interservice szerződéses márkeszervizét, illetve a budapesti márkakereskedő, az Ivanics műhelyét kereshetik föl.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.