BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Budapest a Volvo regionális központja

A Volvo délkelet-európai irodája és a Volvo személygépkocsik magyarországi képviselete Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft. néven Budapesti székhellyel regionális központtá alakult. Egyben megkezdi a márkakereskedőktől független értékesítést a fővárosban.

A Volvo délkelet-európai regionális irodája 1999 januárjában kezdte meg működését Budapesten. Feladata a Volvo személygépkocsik forgalmazása és vevőszolgálati tevékenységének ellátása a régióban, ahol Szlovéniában 6, Horvátországban 5, Bosznia-Hercegovinában 4, Macedóniában 1 és Szlovákiában 4 kereskedő munkáját irányítja.
A regionális képviselet most egyesült a Volvo magyarországi szervezetével. A cég új neve Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft., ügyvezető igazgatója Balassa János, aki 1991-től irányítja a magyar márkaképviseletet.
A Volvo Autó Hungária és Délkelet-Európa Kereskedelmi Kft. horvátországi képviselete, mely a horvát, macedón és bosznia-hercegovinai piacért felelős, már megkezdte működését, míg a szlovén képviseleti iroda a közeljövőben nyílik meg.
Balassa János elmondta, hogy a fenti országokban az idei forgalom értéke 3 milliárd forintra tehető, s ez mintegy 450 gépkocsi értékesítését jelenti. A jövő évi terv 600-at meghaladó eladási szintről szól. Magyarországon a Volvo körülbelül ezer személykocsit értékesít az idén, ami 7 milliárd forintos árbevételt jelent.
A 7 kereskedő 10 értékesítési pontjával rendelkező Volvo Autó Hungária új értékesítési és vevőszolgálati rendszert vezet be Magyarországon: a személygépkocsikat közvetlenül, új vevőszolgálati megoldásokkal értékesíti Budapest és Pest megye területén. A közvetlen eladás közel egy időben indult Magyarországon, Lengyel- és Csehországban. A Volvo göteborgi vezetése e három országot találta ideális terepnek a közvetlen értékesítés és a hozzá kapcsolódó új értékesítési módszerek bevezetésére.
A közvetlen értékesítés nagyobb haszonnal jár, de a befektetés is nagyobb -- mondta Balassa János, hiszen nagyobb bemutatóflottát kell tartani, s a tesztautókat a cég alkalmazottai viszik ki az ügyfelekhez kipróbálásra. Az új rendszer eredményeként már két értékesítési pont lesz Budapesten.
A Volvo Autó Hungária 2001 első negyedében megnyitja bemutatótermét a West End Irodaházban. A 200 millió forintos beruházás eredményeként létrejövő 360 négyzetméter alapterületű bemutatóteremhez nem csatlakozik szerviz: a vásárlók a Duna Interservice szerződéses márkeszervizét, illetve a budapesti márkakereskedő, az Ivanics műhelyét kereshetik föl.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.