A Laura Ashley 1997 óta első ízben könyvelhetett el nyereséget tavaly, a jó eredményeknek köszönhetően 5,6 százalékkal, 23,5 pennyre nőtt a társaság részvényeinek árfolyama Londonban. A tarkabarka, virágos kelméiről híres áruházi láncolat adózás előtti nyeresége 10,2 millió font sterling volt 2000-ben az egy évvel korábbi 4,1 milliós veszteséget követően, miközben a forgalom 247,3 millióról 259,1 millióra emelkedett.
Biztatóak a távolabbi kilátások is, az idei év első kilenc hetében 14 százalékkal volt több az árbevétel, mint egy esztendővel korábban.
Piaci elemzők szerint egyértelműen meghozta a gyümölcsét az elmúlt néhány év küszködése, a kínálat megújítása, a boltok átalakítása, a költségcsökkentő lépések. Jim Bellingham pénzügyi igazgató újságíróknak elmondta, hogy a növekedés motorja a bútorértékesítés volt -- itt az árbevétel 20 százalékkal bővült --, de sokat javított az eredményeken a vállalati szervezet karcsúsítása is.
A Laura Ashley, amelynek 40 százaléka a Malayan United Industries Bhd. tulajdonában van, a jövőben változatlanul nagy hangsúlyt helyez a saját kollekciók értékesítésére. Fontosnak tartják az európai terjeszkedést, terveik szerint hat új boltot nyitnak Németországban a meglévő 17 mellé. Ugyanakkor bezárják az adminisztratív egységeket Európában, s ezzel évente további egymillió fontot tudnak megtakarítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.