forintos fogyasztói áron mától kapható az InfoKrónika című, 32+4 oldal terjedelmű, A4-es formátumú színes magazin. Az új lapot az informatikai eszközök érdeklődő laikus felhasználóinak szánja kiadója, a PersonArt Kft. A Magyar Rádióval (MR) való együttműködésben készülő lap az MR azonos című műsora tartalmának egy részét is hasznosítja. Lónyai László ügyvezető és az új kiadvány főszerkesztője a Világgazdaság kérdésére elmondta, a kiadvány fejlesztésére ez év végéig összesen 30-40 millió forintot szánnak, annak feltételezésével, hogy a ráfordítás egy része üzemi bevétel formájában már menet közben visszatérül. Az 1/1 oldalas színes hirdetés tarifája 500 ezer forint, a lap első számát 60 ezer példányban nyomtatták a Szikra Lapnyomdában. Az egyebek mellett a havonta 10 ezer példányban nyomott Boss Magazint is megjelentető PersonArt Kft. tavalyi árbevétele 400 millió forint volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.