A nagyvállalatok körében ilyen gyakorlatilag nem tapasztalható -- azaz csak 0,7 százalékban --, a közepes cégek 4,3 és a kisvállalatok 7,9 százalékánál viszont egyáltalán nincs mobiltelefon.
A Bell Research és a Think Consulting által készített felmérés szerint a cégek átlagosan 8,7 mobiltelefon-előfizetést tartanak fenn. A 300 főnél többet foglalkoztató nagyvállalatok előfizetéseik számát tekintve kiemelkedő szereplői a piacnak, hiszen átlagosan 58 telefont üzemeltetnek. Az előfizetések száma mégsem tükrözi a szegmens alkalmazotti létszámát. Míg a vizsgálatba bevont, tehát a tíz fő feletti cégek összességét tekintve minden ötödik dolgozóra jut egy készülék, a legnagyobb társaságok esetében csak minden tizedik munkatárs részesül ebben a juttatásban. Ennek hátterében az áll, hogy a nagyvállalatok alkalmazottai között lényegesen több a nem vezető beosztású dolgozó, akiknek munkaköre nem kívánja meg a mobilkommunikációs eszköz használatát.
A vállalati ügyfelek száma alapján a mobiltelefon-piac kétharmadát a Westel Mobil uralja, ugyanakkor az előfizetések száma alapján számított piaci részesedése ennél is nagyobb, 72 százalékos. A Pannon GSM egyharmadnyi, illetve egynegyednyi részesedést tudhat magáénak, míg a Vodafone csak néhány százalékot tudott kihasítani. A jelenlét és az mobilok száma közötti különbség arra utal, hogy a cégek több Westel-, mint Pannon GSM-előfizetést tartanak fenn. A felmérésben az előre fizetett vagy más néven prepaid kártyás készülékek is szerepelnek, illetve azok a mobilok is, melyeknél a számlát teljes egészében a munkaadó állja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.