Az idei év első felében a vártnál nagyobb mértékben, 26,3 százalékkal nőtt a L''Oreal nettó működési eredménye -- számol be a Reuters. A nettó profit 587,1 millió euró volt a szóban forgó időszakban az egy évvel korábbi 465 millióval szemben, amihez hozzájárult az is, hogy a társaságnak közel 20 százalékos részesedése van a Sanofi-Synthelabo gyógyszeripari csoportban. Az árbevétel 13,5 százalékkal, 6,98 milliárd euróra emelkedett, a bővülés motorja a Nyugat-Európán kívüli értékesítés volt.
De ezt leszámítva is szépen szerepelt a L''Oreal, a gyengülő konjunktúra közepette a legfőbb piacokon tartani tudta a növekedést a forgalmat és a profitot tekintve egyaránt. Bár ezeket az adatokat nem lehet közvetlenül extrapolálni, az eddigi eredmények alapján az év egészében jó eredményekre számít a társaság -- jelentette ki Lindsay Owen-Jones elnök-vezérigazgató.
Magyarországon tavaly több mint 10 millió darab terméket értékesített a L''Oreal Magyarország Kft. -- tájékoztatta a Világgazdaságot a társaság sajtóattaséja konkrét forgalmi adatok említése nélkül. Zachár Aranka elmondása szerint a cég forgalmának zömét a közönségcikkek értékesítése tette ki, ezen belül független piackutatók felmérése szerint a dekorkozmetikumokban, az arcápolásban és a hajfestés terén piacvezetők -- a piac egyharmadát fedik le --, míg a hajápolási cikkek körében a második helyen állnak, s a médiaköltést tekintve is az elsők.
A közönségcikkek értékesítése évente két számjegyű növekedést mutat azóta, hogy a társaság hét éve megjelent Magyarországon, az egyéb kategóriákban (professzionális fodrásztermékek, aktív kozmetika, luxuscikkek) évi 80-100 százalékkal nőtt a forgalom. A cég az idén 11 millió darab termék értékesítésére számít, s a gazdasági helyzet javulásával bízik a további növekedésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.