A Gazdasági Minisztérium kezében lévő Magyar Turizmus Rt. (MT) először készített két évre szóló tervet. A társaság elnöke, Botos Balázs kifejtette: a Széchenyi-terv és a regionális marketingközpontok támogatásával megvalósítható koncepció az ország nemzetközi versenyképességének fokozását és a belföldi turizmus élénkítését tűzi ki célul. Ennek részeként a jelenleg 190 főt foglalkoztató társaság öt év alatt kilenc vezérképviseletet alakít ki, amelyek az irodák és információs pontok révén összesen 51 országot fednek le.
Az MT Rt. jövő márciustól tervezi beindítani az on-line nemzeti információs rendszert, amelynek egyik portálja a közönséget igyekszik majd széleskörűen tájékoztatni, a másik, zárt portál pedig a szakma belső kommunikációját hivatott elősegíteni. A jövő esztendőt az üdülés évének nyilvánítva, kiemelt célpont lesz a Balaton, a marketingkampányok pedig leginkább Olaszországra fognak koncentrálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.