Az Auchan Magyarország Kft. 10 milliárd forintot fordított a 22 ezer négyzetméteres bevásárlóközpontra. Az épületben a cég 400 főnek munkát adó hipermarketjének eladótere 10 ezer négyzetméter. Stratégiaváltásként is értékelhető, hogy az Auchan Magyarország az önálló hipermarketek mellett bevásárlóközpontokat hoz létre, vagy megtelepszik ilyen centrumokban. A közelmúltban jelentette be Jean Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója, hogy a cég 2002 elején 8 ezer négyzetméteres eladóterű hipermarket nyitását tervezi a kecskeméti Pólus Róna bevásárlóközpontban. A tervek szerint 2003 tavaszára elkészülő komplexum nagyobb része egy 35 ezer négyzetméteres szórakoztató és bevásárlóközpont lesz, amelyben az Auchan nem bérli, hanem megvásárolja a nettó 15 ezer négyzetméteres hipermarketjének területét. A francia cég ugyanakkor erőteljes offenzívát folytat, hiszen miközben budaörsi egységét 6 ezer négyzetméterrel bővítette, megnyitotta a saját beruházásában létesült, 44 500 négyzetméter alapterületű bevásárlóközpontját, amelyből a hipermarket eladótere közel 20 ezer négyzetmétert foglal el. Az Auchan célja, hogy a következő öt év alatt további 15-17 kereskedelmi központot építsen, egyenként 10--40 hektáron elterülő területen Magyarországon.
Szerdától fogadja a vásárlókat az Auchan negyedik, de első valóban vidéki egysége Székesfehérváron. VG-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.