A haszonjármű-értékesítés is bővült a Vivaro furgon szeptemberi és a Combo kisáruszállító decemberi piacra lépésével. Az előbbit a GM-Europe a Renault-val közösen fejlesztette ki, s az Opel Vivaro/Renault Trafic a nemzetközi szakzsűri szavazatai alapján a 3,5 tonna alatti kategóriában a 2001. év haszonjárműve lett. A második helyre az Opel Combo került, amelynek világpremierje az októberi Budapesti Autószalonon volt.
A budapesti székhelyű Opel Southeast Europe a kilenc országot érintő kelet-közép- és délkelet-európai régióban több mint 36 500 gépkocsit adott el 2001-ben, regionális piaci részesedése a tavalyi 8,04-ról 8,24 százalékra nő. Mint Dános András rámutatott, ez annál is inkább jó eredmény, hogy Délkelet-Európában az elmúlt évben néhány százalékkal kevesebb új autót vásároltak, mint egy évvel korábban.
Újabb rekordévet zárt az Opel Magyarországon, mintegy 23,5 ezer jármű értékesítésével. Az eddigi legjobb, 21 544-es eladási szintet 2000-ben érte el a márka - tájékoztatta a Világgazdaságot Dános András, az Opel Southeast Europe pr-igazgatója. A legkeresettebb az alsó középkategóriában piacvezető Astra Classic és az új Astra volt, s a Corsa-eladások is megkétszereződtek: a kisautóból több mint négyezer talált gazdára. Zafirából mintegy 1200 kelt el, viszont a Vectra iránti keresletet némileg csökkentette a májusban piacra lépő új modellel szembeni várakozás. Demeter Kálmán-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.