BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

cégsorok

Nem adják el a Body Shopot

Lefújták a Body Shop eladásáról folyó tárgyalásokat a tulajdonosok - számol be a Reuters. A természetes kozmetikai készítményeiről ismert brit bolthálózatot nagyjából egy éve árulták az alapítók, de nem találtak olyan társaságot, amely megfelelő árat ajánlott volna a cégért. A vezetést azonban átadják másoknak, s a jövőben tanácsadóként működnek közre a társaság működtetésében. A Body Shop bolthálózatot 1976-ban hozta létre Anita Roddick, a társaság a 80-as években volt a csúcson, később azonban a konkurencia megerősödésével veszített jelentőségéből. (VG)



Jó eredmények a Cadbury Schweppesnél

A tavalyi évben 12 százalékkal nőtt a Cadbury Schweppes nyeresége, s mivel jól indult az év, egyelőre tartják magukat az eredeti, két számjegyű tervekhez a profit növekedését illetően - számol be a Reuters. Az egyebek mellett a Dr Pepper, a Seven Up és a Dairy Milk márkáról ismert brit üdítőital- és édességgyártó adózás előtti eredménye 886 millió font sterling volt a decemberrel végződött üzleti évben, az árbevétel 21 százalékkal, 5,52 milliárd font sterlingre emelkedett. A jó eredményeket elsősorban az észak-amerikai piacon bekövetkezett növekedésnek köszönheti cég - innen származik a csoport nyereségének a fele -, de jól szerepeltek az európai piacokon is. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.