BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dübörög a The Economist

A múlt év médiapiaci recessziója ellenére világszerte nőtt a független brit üzleti hetilap eladott példányszáma 2001-ben. Európa egyik legrégebbi gazdasági újságjának, az 1843-ban alapított The Economist globális eladása 2001 második felében átlag 10 százalékkal nőtt. Ezzel minden közvetlen versenytársát ? így a Time, a Newsweek, a Business Week, a Forbes és a Fortune hírmagazinokat is ? megelőzte. Tavaly Nagy Britanniában 10,2, Észak-Amerikában 12,8, az európai kontinensen 6,7, a kelet-afrikai térségben pedig 9,9 százalékkal többet adtak el belőle. Ezzel a lap tavalyi átlagos példányszáma a 2000-es 762 ezerrel szemben megjelenésenként meghaladta a 838 ezret. A múlt év rekordja a szeptember 11-i New York-i terrorcselekmények hátterét elemző, szeptember 15-én megjelent szám volt, amelyből minden régióban összesen egymilliónál több példány kelt el. David Heringer, a The Economist kiadójának vezérigazgatója úgy véli, a lap sikerében nagy szerepet játszik, hogy a sajtópiaci környezet általános trendjével szembehelyezkedve a The Economist elzárkózott a költségtakarékosságnak a minőség csökkenésével együtt járó megoldásaitól. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.