BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Figyelmet a szponzornak

A vállalati kommunikáció nehezen találja meg a helyét, a vállalati szféra és a média viszonya talán azért sem vált maradéktalanul harmonikussá, mert mindkét fél túl szemérmesen viszonyul a pr-üzenetekhez. Ideje, hogy - nyíltan beszélve a problémákról - minden érintett megismerhesse a másik álláspontját és méltánylandó érdekeit. A Matáv ezért csatlakozott főszponzorként a Világgazdaság public relations konferenciájához - mondotta lapunk kérdésére dr. Marcsa Attila, a Matáv médiakapcsolatok és webkommunikációs osztályának vezetője. Cége egyébként a pr-t tágabb összefüggésben, a márkastratégiával, arculatépítéssel és internetes megjelenéssel szerves összefüggésben kezeli. A Matáv kommunikációjában kiemelt társadalmi szerepvállalás például a Matáv Szimfonikus Zenekar fenntartása. Az együttes sikereiről sokan értesülnek, de lényegesen kevesebb információ jut el a köztudatba például a Matáv-játszóterekről vagy a Bartók rádió működésének intenzív támogatásáról. Marcsa szerint más cégek hasonló, valóban közhasznú tevékenysége is több közfigyelmet érdemelne.

A Világgazdaság, a Matáv és a Carat médiaügynökség közös erőfeszítésével a konferencia alkalmából Médiaszótár jelenik meg: a kommunikáció szakzsargonjából közel 800 szócikket felsorakoztató, részben idegen kifejezések magyarázatával. A Médiaszótárt a Világgazdaság pr-konferenciájának szervezői ingyenesen bocsátják a regisztrált résztvevők rendelkezésére.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.