BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kettőzött az Euro RSCG

A hazai reklámügynökségek közül vélhetően a legdinamikusabb növekedést mutatva 300 millió forintos saját árbevétellel 2001-ben több mint duplájára növelte forgalmát az Euro RSCG magyarországi cége. Piller Sándor igazgató elmondta, hogy a globálisan recessziós, idehaza stagnáló piac mellett az árak terén nem lehetett csodát tenni. Az Euro RSCG üzletfejlesztéssel, illetve rugalmasságának köszönhetően erősíthette pozícióját. A társaság tavaly hét tenderen indult, ezekből hatot nyert meg, a bővülést elsősorban, bár nem kizárólagosan az így szerzett új ügyfelek ? a Citroën, a K&H Bank és annak életbiztosítási üzletága, a Malév, a Baumax és a Danone Győri Keksz ? büdzséje jelentette. Bár 2002-re is növekedést terveznek, Piller óvatosabban tekint az idei kilátásokra, hiszen ? mint mondotta ? eddig még nem írtak ki jelentősebb tendert, viszont van jele annak, hogy egyes partnereiknél a reklámbüdzsék növekedésére lehet számítani. Az igazgató szerint további jelentős tartalék rejtőzik a szolgáltatások fejlesztésében. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.