BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

RÖVIDEN

Üzlet

A Som Média kiadásában újra piacra lépett Mai Nap bulvárújság kampányával az Ark Group full service ügynökséget bízták meg. n Az Atlantic Star nyerte a Belügyminisztérium által az országgyűlési választásokon való részvételre buzdító kampányra kiírt tendert. n A Humet Rt. megbízásából a Cre-Action reklámügynökség készíti a Humetta pezsgőtabletta és kapszula kreatív anyagait. Ugyancsak a Cre-Action kapott megrendelést a Matáv Ritmus díjcsomagjának hirdetéseire. n Új pr-partnert választott az IBM: a multinacionális társaság az egész közép-európai régióban, így Magyarországon is az Mmd CEE ügynökségre bízza a közönségkapcsolati feladatokat. n Újraindulhat a Reform: a hetilap alapítói és kiadói jogát a Montagna Lapkiadó és Szolgáltató vásárolta meg a felszámolás alatt álló Globex Press Rt. egykori vagyonából. n A Goodyear sajtókapcsolatai és a pr-teendők ellátásával az Mmd Public Relations Hungaryt bízta meg.



Reklámtarifák kerületi szinten

Az egyik budapesti kerületben rendeződött a Blaha Lujza téri sörhirdetmény miatt vitatottá vált hálóreklámok ügye. Az I. kerületi polgármesteri hivatal kidolgozta saját tarifáját. Eszerint az óriás hirdetések egy négyzetméteréért havonta 2600 forint plusz áfa illeti az önkormányzatot, ezen felül a reklámot hordozó állványzat felállításáért 800 forint plusz áfa fizetendő. E feltételek mellett került ki a Moszkva tér felett épülő irodaház állványzatára a Kinley ital reklámja, amely előreláthatólag március közepéig marad a helyén. Ugyanakkor például Budapest VIII. és VI. kerületében tilos a közterületre néző homlokzatok hirdetési hasznosítása. A városképi szempontokkal indokolt tiltásokat sokan azért vitatják, mert a hálóhirdetés az épületek felújítását megkönnyítő bevételt jelent a forráshiányos budapesti társasházaknak. Az így finanszírozott tatarozás a megszépülő házak miatt közvetve a városnak is előnyös, ezért inkább támogatni, mint tiltani lenne racionális. (VG)



Internetes levelezési csúcsot hozott a Valentin

Az újonnan divatba jött ünnep fellendítette az internetes levelezőrendszerek forgalmát. A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet szerint közel 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolított a Mailbox.hu, amelynek használói Valentin napján közel 160 ezer oldalt töltöttek le, szemben az egy héttel korábbi mintegy 125 ezerrel. Az E-Card.hu internetes képeslapküldőnek közel 40 százalékkal volt nagyobb forgalma az ünnep kapcsán. A Nielsen/Netratings elemzés szerint külföldön még szembetűnőbb volt a képeslapküldők rohama, amely egyes szolgáltatóknál 60-90 százalékosnál is nagyobb forgalmat generált, amelyet az elektronikus kereskedelem szereplői természetesen speciális akciókkal igyekeztek lefölözni. (VG)



A L''Oreal és a Viagra új arca

A hatvan felé közeledve is még mindig gyönyörű francia filmszínésznő, Catherine Deneuve népszerűsíti a L'Oreal Elvive Regenium új hajápoló termékeit. Deneuve számára nem ez az első reklámfellépés, hiszen a hosszú szőke hajú színésznő a hetvenes években a Diornál már vállalt hasonló szerepet. Ugyanakkor a L'Orealnál sem ő az első világsztár: előtte Andy MacDowell, Claudia Schiffer és Laetitia Casta már reklámozta a francia márkát. Búcsút mondva a potencianövelő szert eddig reklámozó 70 fölötti Bob Dole szenátornak, fiatalított a Viagra, amely február közepétől a Nascar autóversenyekről ismert 43 éve Mark Martinnal hirdeti a kék tablettát. A váltás oka minden bizonnyal a célcsoport kiszélesítése, az autóversenyző szájába adott új szlogen egy kérdés: Azt hiszed, túl fiatal vagy a Viagrához? (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.