BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar vállalati internet: a külcsín a fontos

A magyar közepes és nagyvállalatoknak nemzetközi összehasonlításban jók a mutatói az internet külső kommunikációra való felhasználásában - áll a TNS Modus dániai, franciaországi, japán, szingapúri, brit, amerikai és magyar adatain alapuló jelentésében. A hazai nagy cégek ugyanakkor a vizsgált országok vállalataihoz képest lemaradtak a világháló cégen belüli kommunikációra való felhasználásában.

Az Egyesült Államok, Nagy-Britannia és Dánia élenjár az értékesítést és a vevőkapcsolatot szolgáló internetes alkalmazások elterjedtségében, és Magyarország meglepetésre ezen a téren jelentősen megelőzi Franciaországot. A cégek működésének hatékonyságát, belső információáramlását szolgáló világhálós alkalmazásokat összehasonlítva viszont Magyarország a lista végén szerepel.

A piackutató szerint viszont a mérsékeltnek mondható francia és dán fejlettségi szinthez képest a hazai 14 százalékos használat ígéretes, bár ebben az arányban a Magyarországon megtelepedett multinacionális társaságok szerepe döntő.

A hazai vállalatok az internetes elektronikus megoldások területén a dán és a szingapúri cégekhez állnak legközelebb.

VG-összefoglaló

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.