A Világgazdaság tavaszi konferenciaszezonjának nyitányaként ma kerül sor A kör háromszögesítése, avagy pr a gyakorlatban címmel lapunk és a Zöld Újság Rt. első rendezvényére a Corinthia Aquincum Szálló Galenus termében. A szakmai tanácskozás három oldalról vizsgálja a hírek, ezen belül a pr-üzenetek stratégiai kezelését.
A hírt kibocsátó gazdálkodók törekvéseit Nagy Bálint, a Matáv kommunikációs igazgatója, Fekete István, a Henkel vezérigazgatója és Gondáné Fischer Zsófia, a Raiffeisen Bank igazgatóhelyettese foglalja össze. Ők természetesen úgy vélik, cégeik hírértékű eseményeinek helyük van a médiában. De vajon mi számít hírnek? A kérdésre György Péter, az
ELTE esztétika és kommunikációs tanszékének szakvezetője adja meg előadásában a mai hírinflációs világban érvényes választ. Polgár Viktor és Iglódi Csaba beszámolójából egy multinacionális pr-cég és egy hazai vállalkozás, a Hill and Knowlton, illetve a NetAktív a hírek közzétételével kapcsolatos, gyakran ellentmondásos tapasztalatai bontakoznak ki.
Az eszköztulajdonosok pr-közleményekhez való, nemritkán elutasító viszonyát szerkesztőségi és kiadói oldalról a HVG képviseletében Lipovecz Iván főszerkesztő és Breitner Miklós kereskedelmi igazgató foglalja össze. A Matáv által szponzorált konferenciát a pr-szakma legkényesebb kérdésére is kitérő nyílt vitája zárja, amelyben szakmai közmegegyezés reményében minden oldal képviselői szabadon érvelhetnek álláspontjuk és érdekeik mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.