BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Céges akció a lakossági e-kereskedelemért

Egyelőre sem az elektronikus aláírást, sem az elektronikus kereskedelmet szabályozó új törvény nem lendített érezhetően az interneten keresztüli vásárlások forgalmán - mondták a hazai elektronikus boltokat működtető vállalkozások képviselői egy szakmai kerekasztal-beszélgetésen. A magyar elektronikus kereskedelmi forgalom ennek ellenére meglepően jó az idei első három hónapban, megtartotta a karácsonyi bevásárláskor szerzett lendületét - mondta Pethő Gábor, a Web Services Hungary Kft. ügyvezetője.

Az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) és az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) a lakossági elektronikus kereskedelem fellendítésére ajánlást dolgozott ki. Az ezt elfogadó internetes áruházak a két szervezet külön, erre a célra alkotott logóját elhelyezhetik honlapjaikon. A lépéstől a felek az internetes vásárlásokkal szembeni bizalom erősödésére számítanak. Az IVSZ becslései szerint a magyar lakosság a világhálón tavaly 2,1-2,2 milliárd forintot költött el, ennek mintegy 60 százalékát azokon a honlapokon keresztül, melyek a kezdeményezéshez most csatlakoztak. Az összeg - a becslések szerint - megegyezik a vállalatközi elektronikus kereskedelem és az on-line marketingköltések tavalyi adatával. (TZ)

Munkatársunktól

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.