BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Külföldi hírek

Globális szinten megosztotta reklámbüdzséjét a háztartási szereket előállító brit Reckitt Benckiser: a reklámteendőket ezentúl megosztva a WPP-csoporthoz tartozó brit J. Walter Thompson és az Havas Advertising érdekeltségében lévő Euro RSCG látja el. n Az Initiative Media International kezelésére bízta 60 millió dolláros európai büdzséjét a Samsung. n A francia lappiac szereplői közül elsőként a Le Monde tette fizetőssé a lap on-line változatát. Az elektronikus újság április közepétől havi öt euró előfizetési díj ellenében látogatható. A honlap eddig a leglátogatottabbak egyike volt: naponta több mint félmillió francia és ugyanennyi külföldi érdeklődővel. n Kínai nyelven is megjelenteti CFO (Chief Financial Officer) című, pénzügyi vezetőknek szóló kiadványát az Economist. A negyedévenként megjelenő újságot mintegy tízezer példányban kívánják eladni. A CFO angol nyelvű kiadása 1998-ban jelent meg, a kínai változat az ebben közölt hírek rövid összefoglalását tartalmazza. n Az utóbbi hat hónapban mindössze két napilap, a La Stampa és az Il Sole 24 Ore tudta növelni eladott példányszámát az olasz lappiacon. A La Stampa Rómában és Milánóban, az üzleti híreket közlő Il Sole 24 Ore viszont országos szinten egyenletesen bővült. n A londoni székhelyű MandC Saatchi ügynökséget választotta európai hirdetéseinek kezelésére a General Electric. A büdzsé nagyságrendét nem hozták nyilvánosságra. n Egyedül Németországban 155 millió dollárt költ médiára a Nestlé, amely most az Optimédia-csoportot bízta meg minden márkájának médiavásárlói feladataival. n Forgalmának közel 20 százalékos növekedése mellett 2000-hez képest felére csökkent a világ nyolcadik legnagyobbjának számító Cordiant Communications múlt évi nyeresége.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.