Megbízások, tenderek, ügyfelek
A Hewitt Inside Consulting tenderét a Pepper 2 kommunikációs ügynökség nyerte el. Feladata: A legjobb munkahely című, a 80 főnél többet foglalkoztató cégek körében végzendő felmérés kommunikációja és tanácsadás. n Május közepén kerül a piacra a Coca-Cola vaníliaízesítésű új üdítője. A termék promócióját világszerte, így hazánkban is az Interpublic-csoporthoz tartozó McCann-Erickson végzi. n Az ország 39 Peugeot-márkakereskedésében rendezendő eseménymarketing-kampány megvalósítását a Human Telex nyerte el. n Ugyancsak a Human Telex és a Well Reklám közös kivitelezésében kerülhet sor a Cereol, a Floriol és a Vénusz étolajak népszerűsítésére. n A Lowe GGK a Marriott Szállótól a hotel vendéglátó-ipari szolgáltatásainak hirdetésére kapott megbízást. Szintén a Lowe GGK valósítja meg az Unilever Axe tusfürdőjének bevezető kampányát. n A Scholz and Friends nyerte el a Ringier által kiadott Magyar Hírlap imázskampányát.
Jövés-menés
Malaczkó Hajnalka, a MindShare médiaügynökség volt csoportvezetője lett a Media Insight ügynökség új médiaigazgatója. A szakember Oláh Viktória posztját tölti be. Malaczkó korábban az Optimum Media Directionnél dolgozott, 2000-ben csatlakozott a MindShare csapatához.
Promóció és szponzorálás
A Reader's Digest sajtóreggelik sorozatával népszerűsíti ismeretterjesztő könyveit. n Az idén vidéki helyszíneken, így Miskolcon is folytatódik a Nestlé által támogatott, gyerekeknek szóló Fülharmóniák koncertsorozat. n Nike-fociteszt: az idei futball-világbajnokságra kifejlesztett focicipők kipróbálására szervez turnét a HT Event.
Eszköz
Kereskedelmi mobil-multimédia szolgáltatást indított a Westel. Az MMS segítésével az írott szöveg mellett képes és hangüzenetek is továbbíthatók MMS fogadására alkalmas mobilokra, illetve az internetre. n Expressz Autó Expo és Expressz Otthon Expo címmel két, a színes, keretes hirdetések mellett szerkesztőségi anyagokat is közlő új kiadvánnyal jelent meg a Expressz Kiadó Rt. n KitKat Klub: a Nestlé Hungária internetes honlappal támogatja csokoládébrandjének piaci bevezetését. n A lap designjának korszerűsítését követően on-line megjelenését is korszerűsítette a HVG. n Könyvbarát honlap: a Morgan Hill legújabb fejlesztése, a nekeress.hu a könyváruházak készletéről tájékoztat.
Szakmai rendezvények, díjak
A Scholz and Friends Budapest food and drink kategóriában második díjat nyert az erotikus reklámok lisszaboni fesztiválján a mustáros Chio Chipshez készített klipjével. n Együttműködési szerződést kötött a Nemzetközi Public Relations Szövetség és a Magyar Pr Szövetség. n Május 10-éig lehet nevezni a hagyományos cannes-i reklámfilmszemléhez kapcsolódó Lion Direct fesztiválra.
Három új tag a MAKSZ-ban
Ismét új tagokkal bővült a novemberben BTL-szekcióval is kiegészült MAKSZ tagsága. A reklámügynökségi szekcióhoz most az 1998-ban alalkult Atlantic Star ügynökség csatlakozott, amely egyebek között a Samsungot szolgálja ki. A Lowe GGK Direct a szövetség BTL-szekciójának tagja lett, ugyanide jelentkezett a Special Event rendezvényszervező is.
Index-Webigen megállapodás várható?
Tőkeemeléssel kisebbségi tulajdont szerezhet az Index.hu Rt-ben a Wallis-csoport - tájékoztatta a Világgazdaságot Körösi Ákos, az Index főtulajdonosa és vezérigazgatója. Körösi szerint a két cég között jelenleg folyó tárgyalások nyomán egy-két héten belül várható megállapodás. A tőkeemelés mértékéről Körösi nem kívánt nyilatkozni; lapunk más forrásból úgy tudja, hogy a Wallis tulajdoni hányada 20 és 30 százalék között valószínűsíthető. A már a múlt év közepén "eladósorba" került Index korábban többek között a Vivendivel, az RTL Klub televízióval, a svájci Ringier lapkiadóval tárgyalt a cég eladásáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.