KLM-tárgyalás a Citibankkal
A KLM magyarországi irodája három taktikai partnerrel tárgyalt, illetve tárgyal a napokban megújított törzsutasprogramjának kibővítése érdekében. A Shell Hungaryvel már meg is kötötték az egyezményt, a Financial Timesszal is kialakították a kereteket, a Citibankkal pedig a folyamat közepén tartanak - közölte lapunkkal Bánhegyi Zsófia regionális termékmenedzser.
A pénzintézet jelenleg olyan formában vesz részt a légitársaság programjában, hogy az interneten Citibank kártyával fizető utasok 15 százalékos kedvezményt kapnak a repülőjegy árából. A Financial Times és a KLM központja arról állapodott meg, hogy 14 közép- és kelet-európai országban - az október 23-tól jövő év október 31-ig tartó időszakban - az újságra előfizetők 1000 mérföldet kapnak ajándékba.
A Shell-lel megkötött szerződés összehangolja az olajtársaság hűségprogramját a KLM törzsutasprogramjával. A Smart kártyát tulajdonlók repülőjegyre válthatják pontjaikat és más KLM nyújtotta szolgáltatásokat is igénybe vehetnek, illetve plusz jutalommérföldeket kapnak.
A KLM törzsutasprogramjában jelenleg kétmillióan vesznek részt, közülük 13 ezren Magyarországon.
A KLM amszterdami központjában tegnap bejelentették: a cégcsoporthoz tartozó Buzz olcsó légitársaság ezentúl önállóan, egyedül tölti be ezt a funkciót, a Transavia cég pedig a charterpiacon bővít. A Buzz két új európai központot is keres magának, és Boeing-737-esekre cseréli mostani flottáját. (MN)