Maximum ötven másodperc, és ne a Szigetről szóljon - lényegében ezen két kritériumnak kell megfelelni a Sziget Szervezőiroda által a napokban kiírt pályázaton elindulóknak, melyre egyébiránt minden műfaji és technikai megkötöttség nélkül nevezhetők új és régebbi, önálló vagy nagyobb műből kivágott, de önmagában is helytálló rövidfilmek. A nyertes munkák meglehetősen nagy ismertségre tehetnek szert: a Sziget Fesztivál 2003 kampányában ugyanis reklám helyett a nyertes önálló rövidfilmeket vetítik majd a televíziós hirdetésekben, és a kiválasztott alkotások egy nagyobb csoportját mozikban is bemutatják a tervek szerint.
Eddig bárkit kértünk arra, hogy a Szigetről készítsen filmet, egyszerűen nem fogadta el, hogy a műnek nem konkrétan a Szigetről kell szólnia, hanem valami olyasmit szeretnék megfilmesítve, amit a Kis Tehén - amely jövőre már nem szerepel a kampányban - nagyon jól szimbolizált: a boldogságot, a felszabadultságot, az önfeledtséget, a bulihangulatot - mondta lapunknak Schindler Endre, a Sziget marketingigazgatója. Így jött végül a filmpályázat ötlete: az alkotásokat valóban alkotásként kezeljük, mindegyikhez stáblistát kérünk és vetítünk, majd ezután következhet egy öt másodperces packshot, ami jelzi a nézőnek, ezt a filmet nem láthatta volna, ha nem lenne Sziget. A tervek szerint öt mű kerülhet televíziós adásba, és tíz a mozikba. A jövő évi, részben barterszerződések még nem készültek el, de komoly adásidőről van szó - a Sziget a tavalyi évben a McCann Erickson kimutatása szerint 697 millió forint értékű hirdetéssel volt jelen a televíziókban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.