Többletköltséges struktúra a Duna Tévénél
Jelentősen emelkedik a határon túli tematikájú műsorok aránya a Duna Televízióban - hangzott el a közszolgálati médium hétfőn indult őszi műsorstruktúráját ismertető budapesti sajtótájékoztatón. A Duna Televízió az eddigi napi 1,5 óra helyett 3-4 órában foglalkozik majd ilyen témákkal - mondta Mátay László, a határon túli, integrációs és szolgáltató műsorok igazgatóságának vezetője. Szavai szerint arra is törekednek, hogy a mostaninál színesebb, változatosabb produkciók kerüljenek képernyőre. Az átállás az év utolsó negyedében 150-200 millió forintos többletköltséget jelent. (MTI)
Indul a franciák hírtévéje
A francia közszolgálati televízió, a France Televisions és TF1 kereskedelmi csatorna együtt indíthatja el az első francia nyelvű nemzetközi hírtelevíziót. A CNN-hez hasonló stílusban jelentkező hírcsatorna a tervek szerint 2004 végétől kezdi meg a sugárzást. Jean-Pierre Raffarin belügyminiszter hivatalának hétfői közlése szerint a műsorszolgáltatók megkapták az engedélyt, hogy előkészítsék az új csatorna indulását. A francia hírtelevízió ötletét még Jacques Chirac elnök vetette fel. A csatornától azt várják, hogy mind az otthonokban, mind pedig a hotelekben nagyobb népszerűségre tegyen szert, mint az amerikai CNN, az angol BBC vagy a manapság egyre inkább középpontba került arab nyelvű Al-Dzsazíra. (VG)
Internetkonferencia Tihanyban
Negyedik alkalommal rendezik meg az internetfelhasználók szakmai konferenciáját, az Internet Hungaryt október 28-29-én Tihanyban - közölte Csermely Ákos, a konferencia elnöke a keddi sajtótájékoztatón. A kétnapos konferencián elsősorban az információs társadalom magyarországi kialakításán munkálkodó szakemberek, politikusok, üzletemberek tanácskoznak arról, hogy mik a legfőbb teendők Magyarországon az európai uniós csatlakozás előtt. A fő támogató, az Axelero Internet igazgatója, Drajkó László kifejtette: a hazai internetpiac fejlődését alapvetően az határozza meg, hogy milyen ütemben nő az otthoni felhasználók száma. Hangsúlyozta: a fejlődés szempontjából lényeges, hogy a piaci szereplők milyen hatékonyan tudják képviselni a net előnyeit az internetezők előtt. Elmondta: hazánkban 1,2 millió potenciális internetező van. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.